Preguntes freqüents

En què es diferencia nlaira d’altres proveïdors d’Internet?

nlaira és un proveïdor d’Internet local que treballa a la zona del Baix Montseny, les nostres oficines estan situades a Llinars del Vallès. Gràcies a això, oferim un servei i tracte proper, familiar i personalitzat. Tenint en compte les característiques d’aquest territori, ens hem especialitzat a fer arribar Internet a zones de difícil accés. A més, a diferència d’altres empreses, els nostres clients tenen el 99% de la capacitat que contracten assegurada.

Com funciona nlaira?

nlaira és un servei d’Internet sense cables. Treballem amb una tecnologia Wifi que ofereix una connexió a Internet sense cables ni línia telefònica. Per tant, el nostre servei no requereix tenir contractada cap línia de telèfon. nlaira compta amb uns repetidors distribuïts a la zona del Baix Montseny. El router i antena que instal·lem a les llars o empreses dels nostres clients es connecten a aquests repetidors, a través d’ells, accedeixen a Internet. Així doncs, per tenir connexió al servei d’Internet nlaira només és necessari contractar el servei i tenir instal·lada l’antena i el router. Aquesta feina va a càrrec dels nostres professionals tècnics. Prèviament es realitza una prova de cobertura gratuïta i sense compromís.

Vull contractar nlaira, què haig de fer?

Si estàs interessat a contractar el servei d’Internet nlaira, només cal que contactis amb nosaltres.

Pots fer-ho mitjançant el telèfon 931136365, el correu electrònic info@nlaira.cat o el formulari del nostre web. També pots venir a les nostres oficines, ubicades al carrer Jacint Verdaguer 10 de Llinars del Vallès.

Una vegada hagis contactat amb nosaltres, enviarem un professional tècnic de nlaira a l’adreça de la llar o empresa a la qual s’hagi de proporcionar Internet per tal de realitzar una prova de cobertura gratuïta i sense compromís. En cas que tot sigui correcte, hauràs de comunicar-nos quina tarifa vols contractar. El nostre equip tècnic s’encarregarà d’instal·lar-te l’antena i el router, i de fer la configuració corresponent. Fet això, ja podràs tenir accés a Internet.

Què és la prova de cobertura?

La prova de cobertura és una comprovació realitzada per l’equip tècnic de nlaira. És gratuït i sense cap mena de compromís. Mitjançant aquesta prova comprovem si el senyal dels nostres receptors arriba correctament a la llar o empresa que contracta el servei. Cal recordar que, nlaira garanteix el 99% de la capacitat contractada. És per això que, abans de fer la instal·lació ens volem assegurar que podem complir aquesta característica. En cas que el senyal sigui correcte, que és el més probable, procedirem a instal·lar el servei d’Internet. La prova de cobertura es pot sol·licitar al nostre web.

La prova de cobertura ha estat correcte, quina capacitat d’Internet contracto?

nlaira ofereix tres tarifes d’Internet amb tres capacitats de connexió diferents. La més bàsica té un cost de 17€ al mes amb una capacitat de 3 Mb de baixada i 512 Kb de pujada, està indicada per un ús esporàdic d’Internet i per a aquelles llars que utilitzen Internet per consultar informació, el correu electrònic i les xarxes socials. La segona de les tarifes té un cost de 34€ amb una capacitat de 6 Mb de baixada i 1 Mb de pujada, aquesta connexió està pensada per a empreses i llars que fan una utilització més intensiva de la connexió a Internet i volen gaudir de continguts multimedia. Finalment, disposem d’una tarifa més completa, té un cost de 51€ al mes per una capacitat de 9 Mb de baixada i 1,5 Mb de pujada, és ideal per a connexións a a Internet que requereixen més capacitat i velocitat, com ara videoconferències, continguts audiovisuals amb alta definició i transferencies d’arxius de gran volum.

Quan hagi contractat el servei, què haig de fer?

Una vegada feta la prova de cobertura i contractat el servei, el nostre equip tècnic t’instal·larà a la teva llar o empresa una antena receptora i un router. També s’encarregaren de fer-te la configuració necessària. Fet això, ja podràs connectar-te a Internet sense cap mena de problema. Recorda que la instal·lació té un cost de 150 €.

A través de quins dispositius em podré connectar a Internet?

Podràs accedir a Internet des de tots aquells dispositius que permetin la connexió Wifi, que actualment són pràcticament tots els ordinadors de taula, portàtils i dispositius mòbils, siguin telèfons, tauletes o altres.

Puc connectar-me des de diversos dispositius a la vegada?

Sí. A través el servei d’Internet nlaira podràs connectar-te des de diversos dispositius a la vegada. Només cal que configuris la teva connexió al dispositiu amb el que vulguis accedir.

Com haig de cuidar el router?

El router ha d’estar situat en un lloc segur on sigui difícil que caigui i que rebi cops. També és important que t’asseguris que es tracta d’un lloc sec que no tingui unes temperatures molt elevades.

Què haig de fer si tinc un problema amb la connexió?

En cas que no puguis accedir a la teva connexió a Internet, et recomanem que revisis si el router està endollat correctament. Si és així, hauries de contactar amb nlaira. El nostre personal s’encarregarà de solucionar les incidències que et puguin sorgir. Ho farem des de les nostres oficines i en cas que sigui necessari, ens desplaçarem fins a la teva llar o empresa.

Si sóc una empresa també puc contractar nlaira?

Sí. Tot i que pots contractar qualsevol de les tarifes de nlaira per la teva empresa, també disposem de tarifes professionals amb capacitat de transmissió de dades simètrica ideal per a empreses que necessiten una connexió per a molts usuaris simultàniament.

Si tota la meva comunitat de veïns vol contractar nlaira, hi ha algun benefici?

Sí. nlaira disposa de preus especials per a aquelles comunitats de veïns que vulguin contractar el servei. Només cal que contactis amb nosaltres i t’informarem.